- nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos
- neišpakuotos, originalioje pakuotėje
- niekaip kitaip nesugadintos (šis pinktas netaikomas tuo atveju, jei grąžinamos prekės yra brokuotos)
- grąžinamos prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos;
Prašome sekti šiuos prekių grąžinimo etapus:
1. Praneškite mums apie prekės gražinimą ar keitimą el.paštu: salonasdzese@gmail.com
2. Mes jums atsiųsime prekių grąžinimo formą, kurią turėsite užpildyti ir atsiųsti mums el. paštu.
3. Mūsų nurodytu adresu išsiųskite prekes būtinai registruotu Lietuvos paštu, kietoje pakuotėje. Už grąžinamas / keičiamas prekes, kol jos nepristatytos atgal į salonas “Džesė” atsako Pirkėjas. Grąžinamas / keičiamas prekes siųskite saugioje pakuotėje.
4.Salonas “Džesė”gavusi keičiamą ar grąžinamą prekę per 10 dienų įsipareigoja informuoti klientą, ar prekė atitiko grąžinimo/keitimo kriterijus. Jei grąžinama/keičiama prekė atitinka šiuos kriterijus, įsipareigoja pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Pinigai grąžinami 2 (dviejų) savaičių laikotarpyje, nuo grąžintų prekių priėmimo dienos, į tą pačią sąskaitą iš kurios pirkėjas mokėjo už prekes.
Sumokėtas pristatymo ir grąžinimo mokestis negrąžinamas (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama dėl mūsų kaltės ar prekės yra brokuotos).
5. Tais atvejais, kai prekės yra keičiamos, Salonas “Džesė” įsipareigoja keičiamą prekę pakeisti į bet kurią kitą prekę (-es), kurios (-ių) vertė neviršyja keičiamos prekės. Jei keitimo metu susidaro kainų skirtumas, klientas privalo sumokėti į Salonas “Džesė” tokį kainų skirtumą pavedimu į nurodytą banko sąskaitą. Pirkėjas gali keisti į prekę, kuri einamuoju momentu yra pateikta pardavimui salonas “Džesė” e-Kraitės asortimente.
6. Keičiamų ar grąžinamų prekių transportavimo išlaidas apmoka Pirkėjas.