Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymo būdai ir kainos
Prekes pristatome visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). Prekių pristatymas į Kuršių Neriją yra derinamas atskirai.
Prekės atsiėmimas salone yra nemokamas. Prekę galite atsiimti , atvykus į Grožio saloną “Džesė”, esantį Vilniuje, Žemynos g. 2B. Su savimi turėti apmokėjimo kvitą
Jūsų užsakymus patogiai pristatome per Omniva (kaina nuo 3,50 €) ir LP Express paštomatus (kaina 2,99 €)  visoje Lietuvoje. Rinkitės Jums artimiausią paštomatą ir gaukite siuntą greitai ir patogiai
Prekių pristatymas į namus galioja tik Vilniaus mieste ir jei bendra suma yra ne mažesnė nei 50 eur.
Prekių grąžinimas
Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti Prekes, kurių prekinė išvaizda ir (ar) pakuotė yra nepažeista, prieš tai raštu informavęs Pardavėją.
Grąžinamos prekės turi būti:
  • nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos
  • neišpakuotos, originalioje pakuotėje
  • niekaip kitaip nesugadintos (šis pinktas netaikomas tuo atveju, jei grąžinamos prekės yra brokuotos)
  • grąžinamos prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos;

Prašome sekti šiuos prekių grąžinimo etapus:

1. Užpildykite prekės grąžinimo formą. Dėl trūkstamos informacijos susisieksime su Jumis el.paštu.

2. Mūsų nurodytu adresu išsiųskite prekes būtinai registruotu Lietuvos paštu, kietoje pakuotėje. Už grąžinamas / keičiamas prekes, kol jos nepristatytos atgal į salonas “Džesė” atsako Pirkėjas. Grąžinamas / keičiamas prekes siųskite saugioje pakuotėje.

3.Salonas “Džesė”gavusi keičiamą ar grąžinamą prekę per 10 dienų įsipareigoja informuoti klientą, ar prekė atitiko grąžinimo/keitimo kriterijus. Jei grąžinama/keičiama prekė atitinka šiuos kriterijus, įsipareigoja pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Pinigai grąžinami 2 (dviejų) savaičių laikotarpyje, nuo grąžintų prekių priėmimo dienos, į tą pačią sąskaitą iš kurios pirkėjas mokėjo už prekes.
Sumokėtas pristatymo ir grąžinimo mokestis negrąžinamas (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama dėl mūsų kaltės ar prekės yra brokuotos).

4. Tais atvejais, kai prekės yra keičiamos, Salonas “Džesė”  įsipareigoja keičiamą prekę pakeisti į bet kurią kitą prekę (-es), kurios (-ių) vertė neviršyja keičiamos prekės. Jei keitimo metu susidaro kainų skirtumas, klientas privalo sumokėti į Salonas “Džesė” tokį kainų skirtumą pavedimu į nurodytą banko sąskaitą. Pirkėjas gali keisti į prekę, kuri einamuoju momentu yra pateikta pardavimui salonas “Džesė” e-Kraitės  asortimente.

5. Keičiamų ar grąžinamų prekių transportavimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Prekių grąžinimo forma

Įrašykite prekės (-ių) pavadinimą (-us)